Støtte fra NAV
Hvis du av medisinsk årsak har mulighet til å få støtte fra NAV ved kjøp av hodeplagg/parykk, kan du sende kvitteringen for kjøpet du gjør i nettbutikken til NAV og få refundert beløpet direkte til deg.
Vi kan også fakturere beløpet direkte til NAV for deg ved at du printer, signerer og fyller ut fullmaktskjema som du finner som nederst på denne siden og sender oss på e-post: hilde@haargrossisten.no eller per post på adresse: Hårgrossisten AS Cappelens Gate 15, 3717 Skien.
Hvis du vil at vi skal fakturere NAV for deg er det best om du sender oss en mail med de hodeplaggene du ønsker og bestille på e-post: hilde@haargrossisten.no
Du kan også legge inn en ordre som vanlig på nettbutikken og velge Klarna som betalingsløsning så krediterer vi denne ordren på Klarna så fort vi har mottatt fullmaktskjema med legeerklæring fra deg, og at vi har mottatt beløpet for kjøpet fra NAV.
FULL